Виставкова та ярмаркова діяльність
Контакти:
Тел./факс: | (0536) 74-16-61, 75-85-11 |
моб.тел.: | 050-308-46-86 |
e-mail: | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Про виставки:
Основна мета участі у виставці – це, як правило, самопрезентація. Тим не менш, це досить загальне поняття. Розглянемо докладніше, навіщо компанії брати участі і витрачати гроші на такий захід:
- Виставка - це свято. Це шоу-програма. Якщо сучасна реклама вже сама «полює» на споживачів, то сюди ж відвідувачі йдуть цілком добровільно і з радістю. Вони відкриті для отримання нової інформації, усіляких сувенірів, проявляють щиру зацікавленість. Якими ще засобами рекламної комунікації можна домогтися такого ставлення?
- Іміджева складова. Участь у виставці - це спосіб заявити про себе на своєму ринку. Як кажуть, на людей подивитися і себе показати. Ви можете вигідно відрізнятися від конкурентів, придумати щось дійсно цікаве для, припустімо, оформлення стенду. Тоді в головах своїх потенційних і реальних споживачів, виставковий імідж перейде на діяльність компанії взагалі. Ваші конкуренти зрозуміють, як у вас йдуть справи, подивившись на оформлення стенду вашої фірми - і вже ваше завдання зробити так, щоб їм стало, щонайменше, завидно.
- Маркетингові дослідження. Замовлені у професіоналів, вони коштують грошей. Виставка ж - це на рідкість бюджетний спосіб порівняти себе з конкурентами. Як вони себе позиціонують, які у них роздаткові матеріали, в чому їх переваги і слабкі сторони? Відповіді на всі ці питання можна отримати на виставці. А також поспілкуватися з ними особисто - це завжди хороший досвід.
- Інвестиції. Звичайно, не можна всерйоз вірити, що по виставці ходить безліч інвесторів, готових вкласти гроші в будь-який проект. Проте, виставка хорошого рівня відвідується ними обов'язково. Якщо ви зумієте представити себе правильні і грамотні чином, зможете зацікавити цю аудиторію, то успіх організації гарантований.
- Комунікації. Це складова будь-якої виставки будь-якого рівня. Саме потрібні зв'язки і знайомства - це те, що ви гарантовано отримаєте на заході. Звичайно, залежить від вас, чи буде це випадкова зустріч або довгострокове партнерство, але ви зможете скласти відмінну базу контактів.
Тільки на виставці компанія має можливість безпосередньо і на нейтральній території зустрітися зі своїми покупцями, контрагентами і конкурентами, дізнатися нові тенденції та напрямки розвитку ринку і взяти безпосередню участь у його формуванні.
План виставок та ярмарків які будуть проводитися Кременчуцьким відділенням Полтавської ТПП у 2024 році:
№ п/п | Назва виставки/ярмарки | Дата проведення | Місце проведення |
1. | "Освіта та кар'єра" | 23-24.02.2024 | 5 корпус Кременчуцького університету |
2. | "Дім. Сад. Город" | 26-27.04.2024 | 5 корпус Кременчуцького університету |
3. | "Дім. Сад. Город" | 18-19.10.2024 | 5 корпус Кременчуцького університету |
4. | "Освіта та кар'єра" | 22-23.11.2024 | Міський Палац культури |