Виставкова та ярмаркова діяльність

exhibition

Контакти:

Тел./факс: (0536) 74-16-61, 74-30-27
моб.тел.: 0-50-308-46-86
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Про виставки:

Основна мета участі у виставці – це, як правило, самопрезентація. Тим не менш, це досить загальне поняття. Розглянемо докладніше, навіщо компанії брати участі і витрачати гроші на такий захід:

  • Виставка - це свято. Це шоу-програма. Якщо сучасна реклама вже сама «полює» на споживачів, то сюди ж відвідувачі йдуть цілком добровільно і з радістю. Вони відкриті для отримання нової інформації, усіляких сувенірів, проявляють щиру зацікавленість. Якими ще засобами рекламної комунікації можна домогтися такого ставлення?
  • Іміджева складова. Участь у виставці - це спосіб заявити про себе на своєму ринку. Як кажуть, на людей подивитися і себе показати. Ви можете вигідно відрізнятися від конкурентів, придумати щось дійсно цікаве для, припустімо, оформлення стенду. Тоді в головах своїх потенційних і реальних споживачів, виставковий імідж перейде на діяльність компанії взагалі. Ваші конкуренти зрозуміють, як у вас йдуть справи, подивившись на оформлення стенду вашої фірми - і вже ваше завдання зробити так, щоб їм стало, щонайменше, завидно.
  • Маркетингові дослідження. Замовлені у професіоналів, вони коштують грошей. Виставка ж - це на рідкість бюджетний спосіб порівняти себе з конкурентами. Як вони себе позиціонують, які у них роздаткові матеріали, в чому їх переваги і слабкі сторони? Відповіді на всі ці питання можна отримати на виставці. А також поспілкуватися з ними особисто - це завжди хороший досвід.
  • Інвестиції. Звичайно, не можна всерйоз вірити, що по виставці ходить безліч інвесторів, готових вкласти гроші в будь-який проект. Проте, виставка хорошого рівня відвідується ними обов'язково. Якщо ви зумієте представити себе правильні і грамотні чином, зможете зацікавити цю аудиторію, то успіх організації гарантований.
  • Комунікації. Це складова будь-якої виставки будь-якого рівня. Саме потрібні зв'язки і знайомства - це те, що ви гарантовано отримаєте на заході. Звичайно, залежить від вас, чи буде це випадкова зустріч або довгострокове партнерство, але ви зможете скласти відмінну базу контактів.

Тільки на виставці компанія має можливість безпосередньо і на нейтральній території зустрітися зі своїми покупцями, контрагентами і конкурентами, дізнатися нові тенденції та напрямки розвитку ринку і взяти безпосередню участь у його формуванні.

План виставок та ярмарків які будуть проводитися Кременчуцьким відділенням Полтавської ТПП у 2017 році:

№ п/п Назва виставки/ярмарки Дата проведення Місце проведення
1. "Освіта та кар'єра" 22-24 лютого Міський палац культури
2. "Освіта та кар'єра" 18-20 жовтня Міський палац культури