Геннадій Чижиков: "Україна повинна стати популярною - в модні країни інвестують"
Президент ТППУ про те, як Торгово-промислова палата України впливає на бізнес-клімат.
Як змінилася ТПП України в порівнянні з 2014 роком?
Світ змінюється. Активно змінюється і країна. Нові економічні та зовнішньоекономічні умови диктують нові правила гри. З ними змінюється і ТПП України. Палата стає все більш відкритою і клієнтоорієнтованої. Сьогодні ми активно працюємо над реалізацією Стратегії розвитку Палати. Ми чітко бачимо нові тренди. Перше: діалог бізнесу з владою стає все більш якісним. Друге: з одного боку, зростає позитивна конкуренція серед бізнес-асоціацій як представників інтересів бізнесу, з іншого - бізнес-асоціації об'єднуються і взаємодіють з найважливіших питань. Третє: у бізнесменів змінилися глобальні зовнішньоекономічні і ціннісні орієнтири. У багатьох підприємців раніше був тільки внутрішній споживач, і часто вони забували, що час від часу свою продукцію необхідно вдосконалювати. Зовнішні ж ринки диктують інші умови і зовсім іншу швидкість.